Ejendomsadministration/Ejerforeninger

Regnskabs- & Konsulentvirksomhed

Ejendomsadministration er ofte en vigtig, men uoverskuelig opgave for en ejerforening. Ofte er der ingen der kan og vil tage sig af opgaven, hvorfor mange af de vigtige opgaver ikke bliver varetaget.

FH Consulting sørger for en hurtig og professionel håndtering af opgaven til en økonomisk fordelagtig pris.

De typiske opgaver kan være:

  • Generel administration af Ejerforeningen
  • Bogføring og udarbejdelse af regnskab (alle regnskabsrelaterede opgaver)
  • Opkrævning af fællesydelse og aconto forbrug
  • Forbrugsregnskaber (Varme- og vandregnskab)
  • Personaleadministration, herunder lønudbetaling
  • Ejerskifte
  • Løbende sparring med bestyrelsen
  • Løbende administrative opgaver jf. nærmere aftale
  • Afvikling af generalforsamlinger
  • Indkaldelse
  • Referat
  • Ordstyrer/dirigent
  • M.m.